Husam bagi duit RM 10 ribu untuk rasmi mesyuarat Pas Kawasan

28 04 2009

Tak terkejut pun bila ada orang yang kata Dato’ Husam bagi RM 10 ribu masa rasmi mesyuarat Agung kawasan. Biasalah tu bagi duit sumbangan pada kawasan. Salahkah kalau Husam bagi duit.

Soal pilih dia jadi Presiden atau Timbalan tidak ada kena mengena dengan duit itu. Pilihan ditangan perwakilan dan ahli mesyuarat. Selama ini beliau cari duit dan bagi sumbangan untuk bantu jentera pilihanraya Pas kawasan-kawasan tiada orang persoal pun.

Sumber kewangan Husam banyak. Dari dalam dan luar negeri. Cuma saya pun tak tahu siapa yang bagi, tapi Dr. Hatta kata memang ada sumber-sumber yang sah. Nak tahu lebih lanjut, pi la tanya Dr. Hatta atau Husam terus. Tanya saya tak guna sebab saya pun tak tahu. setakat dengar-dengar sahaja.

Kalau nak kata itu sebagai duit untuk melobi, tak patutlah. Dah ambik, kata orang macam-macam pula. Kami tahu orang Pas nie susah. Bab duit jer. Kalau saya, diam-diam sudahlah.

Tapi ingatlah, orang berbudi kita berbahasa.

Advertisements

Tindakan

Information

One response

28 04 2009
abuya

satu lagi penipuan. saje je nak tunjuk Dato’ Husam amalkan politik wang..dah la tu…macam politik puak umno dalam kampus lak. tipu kambing kat ladang boleh la

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: